Zodpovedali sme najčastejšie otázky, s ktorými sa stretávame pri tvorbe webov alebo ešte pred samotným začiatkom. Ak nenájdete odpoveď na vašu otázku, dohodnite si online stretnutie a spoločne sa pozrieme na váš projekt.
Náš tím je zvyknutý pracovať v dvojtýždňových šprintoch. Teda nejakých ucelených blokoch, kde sa vždy odovzdá dohodnutá čast práce. Pri dizajnovaní sa najskôr urobí prvotný nástrel na základe dát a informácií zozbieraných pri úvodnej analýze projektu. Potom vačšinou nasleduje niekoľko iterácií, ktoré doladia dizajn, tak aby bol funkčný, dal sa efektívne nakódovať a zároveň spĺňal požiadavky klienta. Programovanie prebieha až v ďalšej fáze projektu a každá hotová časť je podrobená revízii kódu a iternému testovaniu. Následne je výsledok odovzdaný na náhľad klientovi, ktorý môže dať spätnú väzbu, ak je to potrebné.
Základné webové prezentácie vieme dodať už za pár týždňov a zložitejšie webové portály a menšie e-shopy vieme dodať za pár mesiacov. Komplexné e-shopy a webové aplikácie trvajú zvyčajne viac ako pol roka.
Faktúrácia prebieha na základe šprintov, v ktorých je jasne dohodnuté, čo sa bude robiť a v akom rozsahu. Faktúra je vystavená na začiatku každého sprintu.
Náš dizajnérsky tím vám dá konkrétnejší zoznam materiálov, ktoré potrebujeme ku kompletnej finalizácii webu. Väčšinou sa jedná o písaný obsah, obrázky, videá, fotografie, logo, poprípade celý dizajn manuál značky, ak je dostupný. Ale aj zoznam funkcionality, ktorú by ste na webe chceli. Budete potrebovať obsah vo viacerých jazykoch? Bude váš web spolupracovať s nejakým ďalšími službami, alebo databázami? Dostanete od nás presný harmonogram kedy budeme čo potrebovať.
Áno, môžete si ho pozrieť tu. Dajte nám prosím vedieť ktorý projekt sa vám najviac páči!
Ponúkame štandardné služby spojené s prevádzkou webu ako hosting, údržba a monitoring, technická podpora a konzultácie, bezpečnostný audit, revíziu kódu, základné SEO nastavenie, alebo dizajnovanie loga a ručne robené ilustrácie. Veľmi dobre si uvedomujeme, že dobrý web neexistuje bez excelentného marketingu.
Veľmi dobre vieme, že spustenie webu je len začiatok. Každý web potrebuje pravidelnú údržbu a monitoring, aby fungoval podľa očakávaní. Okrem toho sme k dispozícií pre technickú podporu a konzultácie. Zároveň je môžné si u nás predplatiť hodiny, z ktorých viete čerpať pri ďalších úpravách.
Máme nastavené nástroje, ktoré nás na podobné incidenty upozornie a my vieme na základe toho vykonať potrebnú akciu. O celej situácií tiež informujeme klienta a ponúkneme mu možné riešenia, ak sa problém nedá okamžite odstrániť.
Na podozrivé spravanie na webe, alebo na škodlivý kód nás vedie upozorniť naše monitorovacie nástroje. Web okamžite dáme do chránené módu, aby nevedel nič posielať a ani nikto nemal k nemu prístup. Potom bezodkladne riešime prečo takáto situácia nastala a ako vieme web ošetriť do stavu pred útokom. Takejto nepríjemnosti predchádzame pravidelnou údržbou, nonstop monitoringom a automaticky naplánovanými zálohami.
V prípade, že sa klient rozhodne niečo zmeniť po finálnom odsúhlasení rozsahu projektu, alebo špecifického sprintu, tak si s ním spoločne zhodnotíme, či má zmysel požadované zmeny zapracovať okamžite, alebo by bolo efektívnejšie ich nasadiť až v nejakom ďalšom kole vylepšení.
Naše weby pripravujeme tak, aby klient mal nad nimi plnú kontrolu a vedel si spravovať všetok obsah na webe. Keď sa blížime k záveru projektu, tak klienta požiadame, aby si nahodil svoj obsah a tým nám pomohol odladiť aj prípadne nedostatky, ešte pred samotným spustením.
Pracujeme aj s malými a strednými firmami, ale najviac skúseností máme s veľkými korporátmi a ich požiadavkami. Boli sme pri zrode už aj niekoľkých startupov a vieme ako zabezpečit plynulý rast webového riešenia.
Držíme sa pravidla, že najjednoduchšie riešenia sú spravidla tie najlepšie. Snažíme sa ciele a problémy našich klientov vyriešiť tak, aby boli čo najjednoduchšie na používanie a zároveň robili všetko preto aby naplnili očakávania zadávateľa. Práve preto si aj myslíme, že dizanová fáza webového projektu je tá najdôležitejšia a najťahšia.
Väčšinu našich riešení robíme na Open Source technológiách a tak ich aj odovzdávame klientom. Náše projekty nemajú žiadny vendor lock-in a ani nepoužívame proprietárne licencie. Klient je plným vlastníkom kódu, ako aj celého riešenia.
Áno, na požiadanie vieme vašemu projektu navrhnúť a prevádzkovať web hosting, alebo aj celý server.
Áno, dodržiavame najmodernešie webové štandardy medzi ktoré patrí aj smernica WCAG pre väšiu prístupnosť webov.
Každý projekt má svojho dedikovaného projekt manažéra s ktorým budete primárne komunikovať všetky veci okolo projektu a jeho odovzdania. Pre-sales a sales veci väčšinou dohaduje náš account manažér Ján Bočínec.
Vieme poskytnúť základné nastavenie a odporúčania, ale rozsiahlejšiu contentovú a marketingovú stratégiu radšej prenechávame na to špecializovaným agentúram.
Máme skúsenosti s veľkými webovými portálmi, zákazníkmi vyťaženými e-shopmi, finančnými aplikáciami, ale aj základnými firemnými prezentáciami, či landing pages.
Áno, na eshopy a ich integrácie sme experti. Nech sa páči pozrite si naše referencie.
Sme odborníkmi na PHP a JavaScript. Radi používame frameworky ako Symfony, Laravel, React, React Native, či Vue.
Najviac používame WordPress a October CMS.
Úspech webu a aplikácie vo veľkom závisí od plnenie biznisových a marketingových cieľov našich klientov, a tomu od začiatku venujeme najväčšiu pozornosť.
Našim klientom ponúkame riešenia na ich najprioritnejšie problémy. Sústredíme sa, aby dizajn reprezentoval ich značku a produkty. Snažíme sa eliminovať technológie, ktoré by do projektov vniesli zbytočnú komplexitu a vytvárali tak priestor na ďalšie potenciálne riziká.
Od našich klientov očakávame, že nám sprostredkujú zodpovednú osobu za projekt na ich strane, ktorá sa s nami bude zúčastňovať pravidelných status stretnutiach a bude pri schvaľovaní jednotlivých fáz projektu.
Projekt manažment primárne riešime v nástroji Asana, instantnú komunikáciu nám zabezpečuje Slack a na e-maily máme nasadený tiketovací systém, ktorý umožňuje doručiť vašu správu čo najrýchlejšie tomu najsprávnejšiemu človeku v našom tíme.
Áno, náš kód kontrolujeme na nebezpečný, alebo záškodnícky kód, ale pre väčšiu istotu radi siahneme po externom bezpečnostnou audite od inej agentúry.
Áno, všetky naše weby a aplikácie pripravuje tak, aby sa o neho klient a jeho tím vedeli sami starať. Majú tak plnú kontrolu nad obsahom, ako aj nad nastaveniami backendu.
Áno, základný trening a zaškolenie do používanie je v cene. Vieme zorganizovať aj školenie podľa vašich špecifických požiadaviek, pre celý váš tím.
Áno, špecializujeme sa aj na tvorbu hybridných mobilných aplikácií pre iOS a Android.
Určite nás bude zaujímať vaša marketingová stratégia, konkurencia, pozícia na online trhu a pribeh vašej značky. Tu si môžete pozrieť napríklad príbeh našej značky. Potrebujeme spoznať vaše interné procesy, ako fungujú vaši zamestnanci, čo budú s webom robiť a aké sú ich potreby. Každý biznis má svoje špecifiká a podľa toho, či ste realitná kancelária, veterinárna klinika, fitness centrum, alebo obecný portál prispôsobíme funkcie a dizajn webu.
Je pre nás dôležité vidieť váš východiskový bod a momentálnu prezentáciu vašej značky a produktov. Takisto potrebujeme vedieť čo vám fungovalo a čo nie a aké máte plány do budúcna.
Pri náročnejších dizajnových projektoch spolupracujeme s inými UI/UX agentúrami. Marketing takisto radšej nechávame väčším odborníkom ako sme my. A napriek tomu, že si vieme bezpečnostný audit urobiť aj sami, radšej si ho necháme zbehnúť tretej strane nech sme si istí, že nám niečo neuniklo.
Webikon s.r.o.
Vápenná 15, 821 04 Bratislava
IČO: 46809422
DIČ: 2023593858
IČ DPH: SK2023593858